Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41358
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження ринку
Authors Mishenina, Halyna Anatoliivna
Матвєєва, Юлія Тагібеківна
Matvieieva, Yuliia Tahibekivna
Keywords дослідження ринку
исследование рынка
Type Learning Object
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41358
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Мішеніна, Г.А. Дослідження ринку [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. "Менеджмент організацій і адміністрування" усіх форм навчання / Г.А. Мішеніна, Ю.Т. Матвєєва. - Суми: СумДУ, 2015. - 185 с.
Abstract Метою вивчення дисципліни «Дослідження ринку» є набуття знань та навичок з теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації та виконання досліджень ринку; формування уявлення про можливості використання результатів досліджень ринку для прийняття ефективних організаційних та виробничих рішень.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
2
EU EU
1
France France
6
Germany Germany
5
Japan Japan
6
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
2
Romania Romania
2
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
958
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
29

Downloads

Austria Austria
1
Belarus Belarus
1
Canada Canada
3
China China
5
Czech Republic Czech Republic
11
EU EU
33
Finland Finland
188
France France
101
Germany Germany
236
Ireland Ireland
3
Italy Italy
5
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
15
Poland Poland
122
Romania Romania
10
Russia Russia
98
Singapore Singapore
6
Slovakia Slovakia
119
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
1018
United Kingdom United Kingdom
39
United States United States
175
Unknown Country Unknown Country
2793

Files

File Size Format Downloads
rinok.pdf 1,23 MB Adobe PDF 4984

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.