Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41687
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Other Titles Практические аспекты оценка маркетинговых каналов предприятий машиностроения
Practical aspects of marketing channels’ assessment at the machine-building enterprise
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
економічний стан
экономическое состояние
economic condition
маркетинговий стан
маркетинговое состояние
marketing condition
стратегії
стратегии
strategy
машинобудівне підприємство
машиностроительное предприятие
machine-building enterprise
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41687
Publisher Редакція журналу «Молодий вчений», ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
License
Citation Сигида Л.О. Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування / Л.О. Сигида // Науковий журнал «Молодий вчений». – 2015. – № 4 (19) квітень, Ч. 2. – С. 42-47.
Abstract У статті розглянуто практичне застосування методичного підходу до оцінки маркетингових каналів шляхом співставлення їх економічного та маркетингового стану на прикладі машинобудівного підприємства Сумської області. Запропоновано стратегії управління маркетинговими каналами та визначено відповідні рекомендації щодо їх ефективної реалізації
В статье рассмотрено практическое применение методического подхода к оценке маркетинговых каналов путем сопоставления их экономического и маркетингового состояния на примере машиностроительного предприятия Сумской области. Предложено стратегии управления маркетинговыми каналами и определены соответствующие рекомендации по их эффективной реализации
Practical aspects of methodical apparatus of marketing channels’ assessment which is based on comparing of their economic and marketing conditions are investigated (based on example of the machine-building enterprise of Sumy region). Strategies of marketing channels’ management are proposed. Further actions on their effective implementation are suggested
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
France France
6
Germany Germany
6
Greece Greece
7249
Ireland Ireland
181254
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
628
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
3216331
United Kingdom United Kingdom
1470874
United States United States
11223613
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
1193782
France France
1
Germany Germany
4
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
3216332
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11223613
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Syhyda_Molodyi_Vchenyi.pdf 431,97 kB Adobe PDF 15633745

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.