Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41687
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Other Titles Практические аспекты оценка маркетинговых каналов предприятий машиностроения
Practical aspects of marketing channels’ assessment at the machine-building enterprise
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
економічний стан
экономическое состояние
economic condition
маркетинговий стан
маркетинговое состояние
marketing condition
стратегії
стратегии
strategy
машинобудівне підприємство
машиностроительное предприятие
machine-building enterprise
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41687
Publisher Редакція журналу «Молодий вчений», ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
License
Citation Сигида Л.О. Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування / Л.О. Сигида // Науковий журнал «Молодий вчений». – 2015. – № 4 (19) квітень, Ч. 2. – С. 42-47.
Abstract У статті розглянуто практичне застосування методичного підходу до оцінки маркетингових каналів шляхом співставлення їх економічного та маркетингового стану на прикладі машинобудівного підприємства Сумської області. Запропоновано стратегії управління маркетинговими каналами та визначено відповідні рекомендації щодо їх ефективної реалізації
В статье рассмотрено практическое применение методического подхода к оценке маркетинговых каналов путем сопоставления их экономического и маркетингового состояния на примере машиностроительного предприятия Сумской области. Предложено стратегии управления маркетинговыми каналами и определены соответствующие рекомендации по их эффективной реализации
Practical aspects of methodical apparatus of marketing channels’ assessment which is based on comparing of their economic and marketing conditions are investigated (based on example of the machine-building enterprise of Sumy region). Strategies of marketing channels’ management are proposed. Further actions on their effective implementation are suggested
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
6
Germany Germany
6
Japan Japan
1
Netherlands Netherlands
628
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
3764
United Kingdom United Kingdom
2510
United States United States
316
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
314
Germany Germany
4
Ukraine Ukraine
282
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Syhyda_Molodyi_Vchenyi.pdf 431,97 kB Adobe PDF 610

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.