Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42850
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктів
Authors Борисова, Т.М.
ORCID
Keywords некомерційні суб’єкти
некоммерческие субъекты
non-profit entities
методологія маркетингу
методология маркетинга
methodology of marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42850
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Борисова, Т.М. Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктів [Текст] / Т.М. Борисова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 32-34.
Abstract Розвиток методики маркетингу некомерційних організацій відбувався як інтеграція вибіркових передових методик маркетингу, які успішно застосовували представники комерційної сфери. Аналіз наукової та навчально-методичної літератури, призначеної для підготовки фахівців із маркетингу, виявляє перевагу численної частини видань, сконцентрованих головним чином навколо тематичних питань класичного маркетингу, тоді як другу, меншу частину формують видання дослідницького характеру.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
3
Greece Greece
1630
Ireland Ireland
12650
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
272
Ukraine Ukraine
1843647
United Kingdom United Kingdom
69375
United States United States
3549630
Unknown Country Unknown Country
137663

Downloads

China China
47335
Czechia Czechia
1
Egypt Egypt
1
France France
1
Germany Germany
1628
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
406596
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5614876
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Borysova_marketyng.pdf 444,83 kB Adobe PDF 6070446

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.