Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42851
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тенденції розвитку контент-маркетингу
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
Keywords Internet-технології
Internet-технологии
Internet-technologies
контент-маркетинг
content marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42851
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Івашова, Н.В. Тенденції розвитку контент-маркетингу [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 77-79.
Abstract Практично усі компанії світу використовують Internet-технології для просування власних товарів або послуг. Просування не обмежується стандартними заходами, оскільки кожного дня з’являються нові технології, які можуть надати конкурентні переваги на ринку. Однак, однозначно можна стверджувати, що використання інструментів та технологій Internet-маркетингу є обов’язковим у сучасному світі.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1360
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
170
Romania Romania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
151
United Kingdom United Kingdom
680
United States United States
340
Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

China China
15
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
1359
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
133
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
28

Files

File Size Format Downloads
Ivashova_kontent-marketyng.pdf 463,81 kB Adobe PDF 1541

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.