Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42865
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Трендсеттінг як ключовий фактор управління інноваційними ризиками індустрії моди
Authors Гардабхадзе, І.А.
Keywords трендсеттінг
трендсеттинг
trendsetting
індустрія моди
индустрия моды
fashion industry
інноваційні ризики
инновационные риски
innovative risks
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42865
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гардабхадзе, І.А. Трендсеттінг як ключовий фактор управління інноваційними ризиками індустрії моди [Текст] / І.А. Гардабхадзе // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 40-42.
Abstract Індустрія моди нового тисячоріччя перетворилася в багатомільйонний сектор економіки, у котрому інноваційна діяльність грає ключову роль. Інновації в дизайні сучасного костюма з інструмента вдосконалювання характеристик об’єкта перетворюються в одну з основних його характеристик, тому фешн-проекти є інноваційними за своєю природою [2].
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Estonia Estonia
1
Germany Germany
4
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
530
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
234
United Kingdom United Kingdom
1060
United States United States
266
Unknown Country Unknown Country
17

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Russia Russia
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
204
United Kingdom United Kingdom
1061
United States United States
235
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Gardabhadze_trendsetting.pdf 458,73 kB Adobe PDF 1519

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.