Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42946
Title: Модель сегментації ринку інноваційно-активних підприємств
Authors: Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Keywords: інноваційно-активні підприємства
инновационно-активные предприятия
innovation active enterprises
сегментація ринку
сегментация рынка
market segmentation
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Олефіренко, О.М. Модель сегментації ринку інноваційно-активних підприємств [Текст] / О.М. Олефіренко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 132-134.
Abstract: Зміцнення конкурентних позицій вітчизняних промислових підприємств у довгостроковій перспективі на сьогодні можливе за рахунок активного впровадження інновацій як при формуванні споживчих переваг, так і при організації виробничих процесів. Ураховуючи той факт, що промислові підприємства істотно впливають на темпи науково-технічного прогресу в різних галузях народного господарства та розвиток національної економіки, то виникає об’єктивна необхідність ґрунтовного дослідження їх стану в Україні в цілому та по регіонах зокрема.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42946
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other5
Canada1
Germany4
France3
United Kingdom1
Greece1
Russia1
Ukraine6
Downloads
Other4
China14
Germany2
France2
Portugal1
Russia1
Ukraine5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Olefirenko_segmentatsiia.pdf444.02 kBAdobe PDF29Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.