Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42961
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бенчмаркінг – інструмент маркетингової інноваційної діяльності підприємств
Authors Пилипчук, В.П.
Бобрицька, Н.Д.
Кирилова, О.В.
Keywords бенчмаркінг
бенчмаркинг
benchmarking
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42961
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пилипчук, В.П. Бенчмаркінг – інструмент маркетингової інноваційної діяльності підприємств [Текст] / В.П. Пилипчук, Н.Д. Бобрицька, О.В. Кирилова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 138-140.
Abstract Проведення ефективних змін в діяльності підприємств завжди було однією з умов виживання будь-якої галузі, але зараз зміни повинні проводитися набагато швидше. Найбільш результативним способом здійснення ефективних змін є використання позитивного досвіду інших підприємств. У цьому й полягає сутність бенчмаркінгу (порівняльного аналізу бізнес-процесів).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
4
Hungary Hungary
1
Italy Italy
2
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
98
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

Algeria Algeria
1
China China
3
Germany Germany
2
Hungary Hungary
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
97
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Pylypchuk_benchmarking.pdf 552,68 kB Adobe PDF 126

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.