Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43008
Title: Формування комплексу синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: синтезовані маркетингові комунікації
синтезированные маркетинговые коммуникации
synthesized marketing communication
промислові підприємства
промышленные предприятия
industrial enterprises
просування продукції
продвижение продукции
product promotion
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Формування комплексу синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 177-179.
Abstract: Основою комерційної діяльності будь-якого підприємства є встановлення довгострокових зв’язків із потенційними клієнтами та підтримання взаємовигідних відносин з існуючими. В умовах наявності кризових явищ у вітчизняній економіці та жорсткої конкуренції на промисловому ринку питання сталого розвитку підприємства у довгостроковій перспективі стає нагальним. З іншого боку, стрімких змін зазнає комунікаційний ринок, де в умовах перенасичення рекламною інформацією традиційні інструменти просування втрачають свою ефективність.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43008
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other8
Bulgaria1
Canada1
Czech Republic1
Germany6
France4
United Kingdom1
Italy1
Ukraine11
United States1
Downloads
Other19
China2
Germany2
EU1
France7
Italy2
Russia2
Saudi Arabia1
Ukraine14
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymohina_komunikatsii.pdf445.4 kBAdobe PDF52Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.