Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43010
Title: Засоби соціального маркетингу як допомога виходу із демографічної кризи в Україні
Authors: Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: демографічна криза
демографический кризис
demographic crisis
соціальний маркетинг
социальный маркетинг
social marketing
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Троян, М.Ю. Засоби соціального маркетингу як допомога виходу із демографічної кризи в Україні [Текст] / М.Ю. Троян // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 179-181.
Abstract: Чисельність і стан здоров’я населення сучасної України обумовлена низьким показником народжуваності, високим рівнем смертності працездатного населення та високими показниками захворюваності. Серед факторів, що вплинули на наявний медичний та демографічний стан населення країни основними на нашу думку є організаційні та економічні чинники, а тому збільшення тривалості років життя взагалі і тривалості здорових років життя українців, а також істотне зниження невиправдано високих показників смертності цілком може бути досягнуто організаційно-економічними реформами системи охорони здоров’я.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43010
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other4
Bosnia and Herzegovina1
Canada1
Germany4
France2
Italy1
Ukraine6
Downloads
Other4
China4
Germany2
EU1
France2
Greece1
Russia1
Ukraine8


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Troian_demograf.kryza.pdf411.14 kBAdobe PDF23Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.