Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43013
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні виклики розвитку теорії маркетингу і маркетингових досліджень
Authors Федорченко, А.В.
ORCID
Keywords теорія маркетингу
теория маркетинга
theory of marketing
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43013
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Федорченко, А.В. Сучасні виклики розвитку теорії маркетингу і маркетингових досліджень [Текст] / А.В. Федорченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 185-187.
Abstract Сучасний маркетинг цілком справедливо вважається одним із найважливіших економічних феноменів XX ст., що забезпечив подальший розвиток економічної науки. Адже він змусив по-новому поглянути і переосмислити багато відомих економічних категорій, теорій споживчої поведінки, провадження конкурентної боротьби та ін., які тривалий час опрацьовувалися класичною та неокласичною економічними теоріями.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
3
Greece Greece
507
Guatemala Guatemala
1
Ireland Ireland
5460
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Seychelles Seychelles
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
640881
United Kingdom United Kingdom
40640
United States United States
437498
Unknown Country Unknown Country
78381

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
India India
1
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
234115
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
640881
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Fedorchenko_teoriia_market.pdf 373,54 kB Adobe PDF 875020

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.