Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43182
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Green marketing
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Ossik, Yu.I.
Keywords зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
«зелені» блага
«зеленые» блага
«green» goods
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
екологічні потреби
экологические потребности
environmental needs
екологічність
экологичность
ecological compatibility
клієнтський вибір
клиентский выбор
customer choice
екологічне маркування
экологическая маркировка
environmental labeling
оцінка ризику
оценка риска
risk evaluation
мотивація споживача
мотивация потребителя
consumption motivation
Type Schoolbook
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43182
Publisher KSU Publishing House
License
Citation Prokopenko, O.V. Green marketing [Електронний ресурс] : teaching manual / O.V. Prokopenko, Y.I. Ossik. - Karaganda : KSU Publishing House, 2015. - 187 p.
Abstract У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом.
В учебном пособии системно рассматриваются теоретические и практические аспекты внедрения концепции зеленого маркетинга в практику деятельности предприятий. Пособие предназначается для преподавателей и студентов экономических специальностей в вузах, для студентов бизнес-школ, руководителей предприятий, работников отделов маркетинга и экологических подразделений, а также для других специалистов, чья деятельность связана с зеленым маркетингом.
The teaching manual systematically covers theoretical and practical aspects of introduction of green marketing concept in practice of activity of the enterprises. Recommended for teachers and students of economic majors at higher education establishments as well as for students of business schools, heads of the enterprises and employees of marketing and environmental divisions, for other experts whose activity deals with green marketing.
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
2
Estonia Estonia
3
France France
5120255
Georgia Georgia
1
Germany Germany
122860
Greece Greece
40880231
Iraq Iraq
1
Ireland Ireland
1230913170
Israel Israel
2
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
17
Latvia Latvia
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
327689
Philippines Philippines
40880225
Poland Poland
9
Romania Romania
1
Russia Russia
5
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
20440112
Taiwan Taiwan
1
Tanzania Tanzania
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
232460295
United Kingdom United Kingdom
1720382
United States United States
-2065601250
Unknown Country Unknown Country
113
Vietnam Vietnam
40880233

Downloads

Armenia Armenia
1
Australia Australia
2
Azerbaijan Azerbaijan
1
Bahrain Bahrain
1
Bangladesh Bangladesh
1
Bolivia Bolivia
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
10240505
Czechia Czechia
1
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
2
France France
10
Germany Germany
48
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
India India
279
Indonesia Indonesia
7
Iraq Iraq
2
Ireland Ireland
2
Israel Israel
3
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
7
Kenya Kenya
4
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
2
Latvia Latvia
3
Lebanon Lebanon
1
Malaysia Malaysia
3
Mexico Mexico
1
Moldova Moldova
2
Montenegro Montenegro
1
Netherlands Netherlands
781
Nigeria Nigeria
3
Pakistan Pakistan
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
8
Portugal Portugal
1
Romania Romania
2
Russia Russia
122863
Serbia Serbia
1
Slovakia Slovakia
1
South Africa South Africa
3
South Korea South Korea
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Tunisia Tunisia
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
232460296
United Kingdom United Kingdom
1720383
United States United States
327683
Unknown Country Unknown Country
232460293
Vietnam Vietnam
40880234
Zimbabwe Zimbabwe
4

Files

File Size Format Downloads
Green Marketing - Teaching manual - O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - 2015.pdf 3,25 MB Adobe PDF 518213460

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.