Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43622
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання маркетингу у сфері моди
Authors Карпець, В.І.
ORCID
Keywords брендинг
branding
дизайнер
одяг
одежда
wear
маркетинг в сфері моди
маркетинг в сфере моды
технологія неймінгу
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43622
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Карпець, В.І. Використання маркетингу у сфері моди [Текст] / В.І. Карпець, кер. Ю.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 313-314.
Abstract При створенні нового будинку моди велике значення має його брендинг. Дизайнер, розробляючи нову колекцію, в першу чергу висловлює свої емоції, почуття та бачення світу. Для того, щоб готовий одяг, прикраси та інші аксесуари придбали, потрібно знайти свою цільову аудиторію – наприклад, чоловіки 20-35 років, або дівчата 13-17 років. Вже потім у відповідності з напрямком роботи розробляється колекція з урахуванням загальних модних тенденцій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
7313521
France France
2
Germany Germany
7421
Greece Greece
1
Ireland Ireland
33300
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
812975
United Kingdom United Kingdom
406847
United States United States
9751361
Unknown Country Unknown Country
812974

Downloads

China China
9751362
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
2437840
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2437840
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Karpec_Marketing.pdf 198,41 kB Adobe PDF 14627071

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.