Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43631
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження мотивації отримання вищої освіти та проблем, викликаних її масовістю
Authors Конопленко, Т.О.
ORCID
Keywords освіта
образование
education
вища освіта
высшее образование
higher education
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43631
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Конопленко, Т.О. Дослідження мотивації отримання вищої освіти та проблем, викликаних її масовістю [Текст] / Т.О. Кириченко, кер. Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 318.
Abstract Освіта, і, перш за все вища, грає виключно важливу і все зростаючу роль у сучасному житті нашої цивілізації. Інтелектуальний потенціал нації, який в першу чергу створюється системою освіти, стає визначальним чинником прогресивного розвитку країн і народів. Одна з найбільш значущих функцій вищої освіти полягає у формуванні елітарних груп студентського контингенту, а це може здійснюватися лише в рамках якісно високого, а не «середнього» рівня вищої освіти.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
5956
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1775
Lithuania Lithuania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
40040
United Kingdom United Kingdom
20273
United States United States
11909
Unknown Country Unknown Country
40039

Downloads

China China
3
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
120010
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
119997
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Konoplenko_Higher_education.pdf 181,29 kB Adobe PDF 240024

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.