Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43640
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стан та перспективи розвитку екологічного маркетингу в Україні
Authors Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna
Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych
Коробко, О.В.
Keywords екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
діяльність підприємства
деятельность предприятия
enterprise activity
соціально-економічний розвиток
социально-экономическое развитие
socio-economic development
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43640
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Старченко, Л.В. Стан та перспективи розвитку екологічного маркетингу в Україні [Текст] / Л.В. Старченко, Є.В. Коваленко, О.В. Коробко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О. Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. – Суми: СумДУ, 2015. – С. 77-78.
Abstract У сучасних умовах розвитку економіки України, значна увага приділяється вирішенню питань екології, проблем раціонального використання природних ресурсів, захисту навколишнього природного середовища від негативного впливу науково-технічної та господарської діяльності людини.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
4
Italy Italy
2
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
50
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

Czech Republic Czech Republic
2
France France
3
Germany Germany
4
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
14
Ukraine Ukraine
29
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
187

Files

File Size Format Downloads
Starchenko_environmental_marketing.pdf 266,05 kB Adobe PDF 245

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.