Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43640
Title: Стан та перспективи розвитку екологічного маркетингу в Україні
Authors: Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna
Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych
Коробко, О.В.
Keywords: екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
діяльність підприємства
деятельность предприятия
enterprise activity
соціально-економічний розвиток
социально-экономическое развитие
socio-economic development
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Старченко, Л.В. Стан та перспективи розвитку екологічного маркетингу в Україні [Текст] / Л.В. Старченко, Є.В. Коваленко, О.В. Коробко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О. Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. – Суми: СумДУ, 2015. – С. 77-78.
Abstract: У сучасних умовах розвитку економіки України, значна увага приділяється вирішенню питань екології, проблем раціонального використання природних ресурсів, захисту навколишнього природного середовища від негативного впливу науково-технічної та господарської діяльності людини.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43640
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other6
Canada1
Germany4
United Kingdom1
Italy2
Russia2
Ukraine6
Downloads
Other135
Czech Republic2
Germany4
France2
Netherlands3
Russia14
Ukraine111
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Starchenko_environmental_marketing.pdf266.05 kBAdobe PDF274Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.