Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43677
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | «Малобюджетний» маркетинг |
Автори |
Голишева, Євгенія Олексіївна
Павлюк, А. |
ORCID | |
Ключові слова |
маркетинг економічна криза экономический кризис національна валюта национальная валюта |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2015 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43677 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Павлюк, А. «Малобюджетний» маркетинг [Текст] / А. Павлюк, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 236-237. |
Короткий огляд (реферат) |
В умовах сьогоднішньої економічної кризи, яка зачепила всі вітчизняні підприємства, та постійного зниження української національної валюти актуальними стають питання пошуку способів економії коштів. Вирішенням таких проблем може стати «мало бюджетний» маркетинг, який допоможе розвиватися підприємству з використанням мінімальної кількості ресурсів.
«Малобюджетний» маркетинг – це маркетингові інструменти залучення й утримання клієнтів, які припускають мінімальні витрати, а іноді можна взагалі обійтися без бюджету. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

1

4

1

1

1716

1

1

2

1

8424

91125

251232

16223
Downloads

1

2

7

3431

1

1717

1

1

11

8425

91124

28

48525
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Pavluk_Marketing.pdf | 266.87 kB | Adobe PDF | 153274 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.