Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43678
Title: Етапи планування синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: планування
планирование
planning
промислове підприємництво
промышленное предприятие
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Етапи планування синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 300-301.
Abstract: Умови господарювання вітчизняних промислових підприємств вимагають ретельного планування маркетингових комунікацій, оскільки лише чітка поетапна комунікаційна діяльність забезпечує високу результативність. Водночас комунікаційна політика має бути гнучкою і передбачати можливість коригування недоліків. Таку гнучкість забезпечує використання синтезованого інструментарію, який поєднує основні та синтетичні інструменти просування.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43678
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other7
Canada1
Germany4
France2
Ukraine2
Downloads
Other42
China2
Germany2
France2
Russia1
Ukraine46
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina_planuvannia.pdf257.72 kBAdobe PDF97Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.