Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43678
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етапи планування синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords планування
планирование
planning
промислове підприємництво
промышленное предприятие
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43678
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Етапи планування синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 300-301.
Abstract Умови господарювання вітчизняних промислових підприємств вимагають ретельного планування маркетингових комунікацій, оскільки лише чітка поетапна комунікаційна діяльність забезпечує високу результативність. Водночас комунікаційна політика має бути гнучкою і передбачати можливість коригування недоліків. Таку гнучкість забезпечує використання синтезованого інструментарію, який поєднує основні та синтетичні інструменти просування.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
19
Ukraine Ukraine
135
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
2
France France
19
Germany Germany
20
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
138
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
54

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina_planuvannia.pdf 257,72 kB Adobe PDF 236

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.