Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43684
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Воронка продажів як інструмент аналізу результативності відділу продажів
Authors Долгая, Т.М.
ORCID
Keywords воронка продажів
воронка продаж
маркетинговий інструмент
маркетинговый инструмент
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43684
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Долгая, Т.М. Воронка продажів як інструмент аналізу результативності відділу продажів [Текст] / Т.М. Долгая; наук. кер. О.О. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 227-228.
Abstract Воронка продажів (далі - ВП) – це спосіб аналізу дій компанії по відношенню до клієнта. ВП може розглядатися як маркетинговий інструмент залучення клієнтів. Її суть полягає в тому, що кількість клієнтів на кожному наступному кроці завжди менше попереднього.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
64235
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
32118
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
257
Ukraine Ukraine
713840
United Kingdom United Kingdom
357432
United States United States
2124680
Unknown Country Unknown Country
713839

Downloads

China China
128470
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2124684
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4006410
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Dolgaia_Voronka.pdf 260,54 kB Adobe PDF 6259571

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.