Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43789
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Негативні сторони сучасного маркетингу
Authors Тесленко, Л.
ORCID
Keywords маркетинг
бізнес
бизнес
ринок
рынок
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43789
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тесленко, Л. Негативні сторони сучасного маркетингу [Текст] / Л. Тесленко; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 240-241.
Abstract Сучасний маркетинг – це філософія бізнесу, яка полягає в тому, щоб швидко і активносформувати ринок, тобто виявити або сформувати всі потреби покупця. Говорячи звичайними словами, маркетинг – наука про ринок, розроблена з метою продажу товарів з найбільшоювигідністю для виробника і в максимальній кількості. Маркетинг виступає інструментом отримання максимально можливого прибутку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
11190
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5596
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
508
Ukraine Ukraine
80863
United Kingdom United Kingdom
40940
United States United States
462310
Unknown Country Unknown Country
80862

Downloads

China China
5
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
242350
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
462311
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Teslenko_Marketung3.pdf 266,52 kB Adobe PDF 704677

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.