Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43876
Title: Аналіз маркетингових підходів до збільшення продажів
Authors: Rosokhata, Anna Serhiivna
Чикалова, А.С.
Keywords: маркетинговий підхід
маркетинговый подход
продажа
продаж
соціально-економічний стан
социально-экономическое положение
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Чикалова, А.С. Аналіз маркетингових підходів до збільшення продажів [Текст] / А.С. Чикалова, А.С. Росохата // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 242-243.
Abstract: Сучасний соціально-економічний стан у країні, невпинне зростання цін, посилення конкуренції в усіх сферах народного господарства, нестабільність політичних відносин тощо стали вагомими причинами зниження попиту багатьох товарів на ринку. Продати що-небудь у ситуації, що склалася, стає під силу далеко не кожному, будь то велика компанія, чи невеличке приватне підприємство. Проте інстинкт виживання диктує свої умови, при яких будь-який успішний продавець має свої секрети успішних продажів. Безумовно, що такий набір секретів не є догмою чи кліше для будь-якої ситуації. Кожен із цих секретів стикається особливостями та проблемами, що змушує оперативно шукати шляхи позитивного вирішення навіть в екстремальних ситуаціях.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43876
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other14
Canada1
Germany4
France2
United Kingdom1
Italy1
Ukraine5
United States1
Downloads
Other3
China1
Germany2
France1
Ukraine5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Chikalova_Analiz.pdf191.26 kBAdobe PDF12Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.