Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43940
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Принципи партизанського маркетингу
Authors Никонець, М.О.
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords принципи
принципы
principles
партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerrilla marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43940
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Никонець М.О. Принципи партизанського маркетингу [Текст] / М.О. Никонець, С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 255-256.
Abstract Партизанський маркетинг - відмінний спосіб реклами для компанії, яка не володіє великим бюджетом. Через це його часто називають «малобюджетним маркетингом». У той же час він націлений на конкретну аудиторію, тобто володіє максимальною ефективністю.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
3
Germany Germany
48
Greece Greece
1
Ireland Ireland
20494
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1806
Ukraine Ukraine
213383
United Kingdom United Kingdom
108498
United States United States
74741
Unknown Country Unknown Country
213382

Downloads

China China
1
Estonia Estonia
1
France France
74743
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
20492
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
632359
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
632359
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Nykonets_pryntsypy.pdf 260,98 kB Adobe PDF 1359965

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.