Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43943
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів
Authors Спутнікова, К.Б.
ORCID
Keywords нейромаркетинг
neyromarketynh
поведінка споживачів
поведение потребителей
consumer behavior
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43943
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ступнікова, К.Б. Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів [Текст] / К.Б. Ступнікова; наук. кер. Л.О. Сигида// Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 259-260.
Abstract Дослідження людської психології має надзвичайне значення для прогнозування поведінки споживачів, що є важливим фактором у маркетинговій діяльності. Вивчення, дослідження та аналіз споживчої поведінки відкривають великі можливості для підвищення ефективності в роботі маркетологів. Так, поєднання маркетингу і психології втілилося в нейромаркетингу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5597
Italy Italy
54000
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
402742
United Kingdom United Kingdom
108001
United States United States
215355
Unknown Country Unknown Country
402740

Downloads

China China
3
France France
2802
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Italy Italy
54001
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
2
Russia Russia
23
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1188446
United Kingdom United Kingdom
647
United States United States
1188446
Unknown Country Unknown Country
82

Files

File Size Format Downloads
Stupnikova_neiromarketynh.pdf 269,18 kB Adobe PDF 2434462

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.