Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43945
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Хоррор маркетинг – як новітній засіб стимулювання продажів
Authors Павлюк, А.
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords хоррор
horror
стимулювання продажів
стимулирование продаж
sales promotion
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43945
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Павлюк, А. Хоррор маркетинг – як новітній засіб стимулювання продажів [Текст] / А. Павлюк, С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 256-257.
Abstract В умовах жорстокої конкуренції все більша кількість товаровиробників замислюється над тим, як утримати свої ринкові позиції (чи покращити їх), як привернути увагу потенційних споживачів до своїх товарів чи послуг та яким чином збільшити лояльність вже існуючих. Вже досить довгий час рішенням даних проблем є реклама.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
4
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4687
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
43616
United Kingdom United Kingdom
22508
United States United States
130380
Unknown Country Unknown Country
43615

Downloads

China China
15940
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
2800
India India
1
Ireland Ireland
4686
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Slovakia Slovakia
2801
Ukraine Ukraine
130380
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
244821
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Pavliuk_khorror.pdf 266,43 kB Adobe PDF 401453

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.