Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44133
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми управління маркетингом на сучасному етапі розвитку економіки
Authors Губар, Т.
Keywords ринкова економіка
рыночная экономика
market economy
менеджмент
management
управління маркетингом
управление маркетингом
marketing management
стратегічне планування
стратегическое планирование
strategic planning
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44133
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Губар, Т. Проблеми управління маркетингом на сучасному етапі розвитку економіки [Текст] / Т. Губар; кер Ю.А. Опанасюк // Перший крок у науку: матеріали VІІ студентської конференції, м. Суми, 20 грудня 2015 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. — Суми: СумДУ, 2015. — С. 144-145.
Abstract На сучасному етапі розвитку ринкової економіки постає питання управління маркетингом, як однією з функцій менеджменту. Так, управління маркетингом – процес планування і реалізації політики ціноутворення, просування і розвитку ідей, продуктів і послуг, спрямований на здійснення обміну, який задовольняє як окремих осіб, так і фірму.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
354
Ukraine Ukraine
153
United Kingdom United Kingdom
1414
United States United States
177
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
129
United Kingdom United Kingdom
1413
United States United States
353
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Hubar_management.pdf 638,13 kB Adobe PDF 1903

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.