Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44476
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title The definition of strategic alternatives as an element of internal communications management at the enterprise
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Keywords внутрішні комунікації
внутренние коммуникации
of internal communications
альтернативи
альтернативы
alternatives
управління
управление
management
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44476
Publisher Klaipeda University
License
Citation Syhyda, L.O. The definition of strategic alternatives as an element of internal communications management at the enterprise [Текст] / L.O. Syhyda, L.Yu. Saher // International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization : Conference Proceedings. January 29, 2016. – Klaipeda : Publishing, 2016. – P. 127-131.
Abstract Результати цього дослідження надають можливість розробляти стратегічні дії з удосконалення системи управління внутрішніми комунікаціями підприємства. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку є розроблення інструментарію, що дозволить враховувати ступінь впливу різних категорій факторів внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на результативність визначених заходів у межах обраної стратегії
Результаты этого исследования дают возможность разрабатывать стратегические действия по совершенствованию системы управления внутренними коммуникациями предприятия. Перспективами дальнейших исследований в этом направлении является разработка инструментария, что позволит учитывать степень влияния различных категорий факторов внутренней и внешней среды предприятия на результативность определенных мероприятий в рамках выбранной стратегии
The results of this research provide an opportunity to develop strategic actions to improve the system of the enterprise internal communications management. Prospects for further research in this direction is to develop tools that will allow to take into account the degree of influence of various categories of enterprise internal and external environment factors on the performance of certain activities in the context of the internal communications chosen strategy
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
4
Germany Germany
65
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2793
Poland Poland
10
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
1283
United Kingdom United Kingdom
11167
United States United States
1398
Unknown Country Unknown Country
19

Downloads

China China
10
France France
1
Germany Germany
3
Malaysia Malaysia
1
Poland Poland
2
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
1168
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2792
Unknown Country Unknown Country
11166

Files

File Size Format Downloads
Saher_Syhyda_Klaipeda.pdf 66 kB Adobe PDF 15147

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.