Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44514
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг в системі міжнародного трансферу технологій
Authors Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Keywords маркетинг
marketing
трансфер технологій
трансфер технологий
technology transfer
маркетинг технологій
маркетинг технологий
technology marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44514
Publisher Національний гірничий університет
License
Citation Омельяненко, В.А. Маркетинг в системі міжнародного трансферу технологій [Текст] / В.А. Омельяненко // Інновації і трансфер технологій: від ідеї до прибутку: матеріали IІІ міжнародної науково-практичної конференції (4-6 квітня 2012 р.) / ред. кол.: В.Я. Швець [та ін.]. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – С. 160-162.
Abstract Країни-лідери світових економік вважають знання найважливішим фактором соціально-економічного розвитку постіндустріального суспільства, приділяють першорядну увагу розвитку національних інноваційних систем. На нашу думку, в контексті становлення системи міжнародного трансферу вітчизняних технологій необхідним є розвиток системи технологічного маркетингу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
209
United Kingdom United Kingdom
471
United States United States
235
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

China China
6
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
165
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
469
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
Omelyanenko_Marketing_tech_transfer.pdf 211,92 kB Adobe PDF 669

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.