Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44859
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Аксіологічні засади формування соціальних імперативів у процесі становлення громадянського суспільства: комунікаційний аспект
Автори Кузнєцова, Тетяна Василівна
Петрушенко, Юрій Миколайович  
Швирков, Олександр Іванович
Костенко, Андріана Миколаївна  
Король, Сергій Миколайович  
Павленко, Володимир Петрович  
Євтушенко, Олена Миколаївна
Назаров, Микола Сергiйович  
Герман, О.А.
Савченко, І.В.
Коломієць, Н.В.
Курило, А.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9902-7577
http://orcid.org/0000-0002-8970-4244
http://orcid.org/0000-0001-5949-4699
http://orcid.org/0000-0002-3488-4006
http://orcid.org/0000-0002-4504-7908
Ключові слова аксіологія
соціальні імперативи
громадянське суспільство
Вид документа Звіт
Дати випуску 2015
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44859
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Аксіологічні засади формування соціальних імперативів у процесі становлення громадянського суспільства: комунікаційний аспект [Текст] : звіт про НДР (заключний) / Кер. Т.В. Кузнєцова. - Суми : СумДУ, 2015. - 233 с.
Короткий огляд (реферат) Мета проекту полягає в розробці аксіологічних засад формування соціальних імперативів в умовах становлення громадянського суспільства з позиції комунікативно-концептуального підходу. Методи дослідження: метод моделювання, що дозволяє розбудувати аксіологічні моделі соціальних імперативів; метод типологічного аналізу, за допомогою якого розроблено типологію аксіологічних моделей соціальних імперативів; психолінгвістичний експеримент, що уможливлює виявлення асоціативного поля позитивності та негативності у світосприйнятті різних груп реципієнтів; контент-аналіз, що забезпечує визначення частотності вияву цінностей у медійному просторі; соціологічне опитування з метою вивчення ціннісних диспропорцій артикуляцій та моделей поведінки; кількісний аналіз матеріалів, отриманих у ході асоціативного експерименту, контент-аналізу, соціологічного опитування; описовий, що дає можливість представити результати проведеного дослідження. Робоча гіпотеза проекту: сучасні засоби масової комунікації, впливаючи на ціннісні домінанти, є дієвим й ефективним механізмом формування соціальних імперативів громадянського суспільства.
Розташовується у зібраннях: Звіти з наукових досліджень

Views

Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
2
China China
-1776729914
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
746919326
France France
438820
Germany Germany
1921484685
Greece Greece
2373625
Iran Iran
1
Ireland Ireland
-1104294036
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
64831
Poland Poland
461651552
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
192248
United States United States
-997236455
Unknown Country Unknown Country
240934876
Україна Україна
-1104294032

Downloads

Austria Austria
959250462
Belarus Belarus
3
Canada Canada
1921484682
China China
-1776729913
Czechia Czechia
173904
Denmark Denmark
115
Finland Finland
1921484683
France France
-1104294036
Germany Germany
-1693651244
Greece Greece
7115932
Ireland Ireland
713166726
Italy Italy
3
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
959250466
Netherlands Netherlands
-1776729911
Norway Norway
55026
Poland Poland
-1693651244
Romania Romania
1
Russia Russia
-2147194551
Seychelles Seychelles
58279039
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
2011958846
Turkey Turkey
1
United Kingdom United Kingdom
169813
United States United States
-1776729916
Unknown Country Unknown Country
2090364216
Україна Україна
-1104294037

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Kuznietsova_1215.doc 2.67 MB Microsoft Word 1864446365

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.