Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44912
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація навчального процесу на кафедрі нормальної анатомії людини в сучасних умовах
Authors Bolotna, Iryna Vasylivna
Александрова, Л.В.
Жарик, В.В.
ORCID
Keywords вища медична освіта
высшее медицинское образование
higher medical education
організація навчання
организация обучения
organization of training
інноваційні технології
инновационные технологии
innovative technologies
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44912
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Болотна, І.В. Організація навчального процесу на кафедрі нормальної анатомії людини в сучасних умовах [Текст] / І.В. Болотна, Л.В. Александрова, В.В. Жарик // Актуальні питання теоретичної та практичної медицини : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Н.В. Деміхова. — Суми : СумДУ, 2016. — Т.1. — С. 17.
Abstract Сучасний етап розвитку вищої медичної освіти характеризується поступовою дезактуалізацією її основної функції — пасивної передачі досвіду у формі певної завершеної системи знань, вмінь і навичок. На зміну такому підходу приходять інноваційні методики навчання .
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
4
Ireland Ireland
5136
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
109421
United Kingdom United Kingdom
54889
United States United States
885141
Unknown Country Unknown Country
109420

Downloads

China China
29393
France France
1
Germany Germany
712
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
327389
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1164018
Unknown Country Unknown Country
6
Uruguay Uruguay
1

Files

File Size Format Downloads
Bolotna,Aleksandrova.pdf 635.86 kB Adobe PDF 1521524

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.