Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4518
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Модель адаптивної навчальної системи із використанням інтелектуальних агентів та технології Google Wave
Authors Kuzikov, Borys Olehovych  
Keywords дистанційне навчання
адаптивні навчальні системи
інтелектуальні агенти
дистанционное обучение
адаптивные обучающие системы
интеллектуальные агенты
e-learning
adaptive learning system
ntellectual agents
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4518
Publisher Видавницьво СумДУ
License
Citation Кузіков, Б.О. Модель адаптивної навчальної системи із використанням інтелектуальних агентів та технології Google Wave [Текст] / Б.О. Кузіков // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. - 2010. - №3, Т.2. - С. 68-77.
Abstract Стаття розглядає модель структури та процесів функціонування адаптивної комп’ютерної навчальної системи на базі неадаптивної КНС із застосуванням технології Google Wave. Названий підхід дозволяє вирішити питання побудови індивідуальної навчальної траєкторії та забезпечує можливості для спілкування між учасниками навчального процесу у контексті навчального матеріалу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4518
Статья рассматривает модель структуры и процессов функционирования адаптивной компьютерной учебной системы на базе неадаптивной КОС с применением технологии Google Wave. Указанный подход позволяет решить вопросы построения индивидуальной учебной траектории и обеспечивает возможности для общения между участниками учебного процесса в контексте учебного материала. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4518
The article examines the structural and рrocess model of adaptive computer-based training system which is based on non- adaptive learning system with the technology of Google Wave. The specified approach allows constructionion of individual learning paths and provides opportunities for communication between members of the educational process in the context of educational material. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4518
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Технічні науки (2007-2014)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
1
China China
11
Czech Republic Czech Republic
1
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
752
Hong Kong Hong Kong
1
Iran Iran
1
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
10
Russia Russia
40
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
5338
United Kingdom United Kingdom
6
United States United States
80
Unknown Country Unknown Country
137
Venezuela Venezuela
1

Downloads

China China
2
EU EU
2
France France
5
Germany Germany
753
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
5337
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
230

Files

File Size Format Downloads
10kbotgw.pdf 293,45 kB Adobe PDF 6332

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.