Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної
Authors Vasyliev, Anatolii Vasylovych
Karpusha, Vasyl Danylovych
Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych  
Kupenko, Olena Volodymyrivna  
Mulina, Nataliia Ihorivna  
Pavlenko, Olena Oleksiivna  
Khomenko, Liudmyla Viktorivna
Piven, Andrii Hryhorovych
Diedkov, Andrii Leonidovych
Fedorchenko, Kostiantyn Oleksandrovych
Vasylieva, Olha Anatoliivna
Haidabrus, Bohdan Volodymyrovych
Filchenko, Dmytro Viktorovych
Krets, Oleksandr Kostiantynovych
Дмитренко, Т.О.
Самохвалов, Дмитро Олександрович
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7335-6716
http://orcid.org/0000-0001-9131-5179
http://orcid.org/0000-0003-3492-0553
http://orcid.org/0000-0001-5228-2378
Keywords інновація
система управління
підвищення кваліфікації
Type Technical Report
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної : Звіт про НДР (заключний) / Наук. керівник: А.В. Васильєв. - Суми: СумДУ. - 102 с.
Abstract Методологічну основу дослідження становить системний підхід, що забезпечує повноту робіт для поставленої мети; кібернетичний підхід – розгляд педагогічної системи як системи управління; міждисциплінарний підхід, що визначає механізми управлінських впливів (ураховувалася педагогічна, кібернетична, управлінська, економічна наукова думка, сучасні інформаційні технології). Вивчався досвід іноземних університетів. Обґрунтовано та розроблено модель системи управління ВНЗ як інноваційну, що передбачає роль освітньої установи як випереджального фактору суспільного розвитку. Ця модель реалізується в управлінському, науково-педагогічному, інформаційно-комунікаційному й економічному складниках, взаємозв’язок яких забезпечує народження науково-педагогічними працівниками нових ідей, доведення їх до рентабельних рішень, розповсюдження в освіті, науці, виробництві. Наукові результати дослідження доведено до практичного використання у програмах підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Brazil Brazil
2
China China
2
Czechia Czechia
3
Denmark Denmark
1
France France
2
Germany Germany
982
Ireland Ireland
4794013
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
2
Norway Norway
1
Poland Poland
3
Romania Romania
1
Russia Russia
43
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
58675981
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
26549881
United States United States
323943701
Unknown Country Unknown Country
58675980

Downloads

China China
4
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
1
France France
175246807
Germany Germany
175246795
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
58675980
Norway Norway
12133
Poland Poland
9588021
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Sweden Sweden
26549882
Ukraine Ukraine
323943862
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
472640622
Unknown Country Unknown Country
175247017

Files

File Size Format Downloads
Vasilyev.pdf 1,3 MB Adobe PDF 1417151131

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.