Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної |
Автори |
Васильєв, Анатолій Васильович
Карпуша, Василь Данилович Любчак, Володимир Олександрович Купенко, Олена Володимирівна Муліна, Наталія Ігорівна Павленко, Олена Олексіївна Хоменко, Людмила Вікторівна Півень, Андрій Григорович Дєдков, Андрій Леонідович Федорченко, Костянтин Олександрович Васильєва, Ольга Анатоліївна Гайдабрус, Богдан Володимирович Фільченко, Дмитро Вікторович Крець, Олександр Костянтинович Дмитренко, Т.О. Самохвалов, Дмитро Олександрович |
ORCID |
http://orcid.org/0009-0007-6205-1697 http://orcid.org/0009-0004-2460-2273 http://orcid.org/0000-0002-7335-6716 http://orcid.org/0000-0001-9131-5179 http://orcid.org/0000-0003-3492-0553 http://orcid.org/0000-0001-5228-2378 |
Ключові слова |
інновація система управління підвищення кваліфікації |
Вид документа | Звіт |
Дати випуску | 2010 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543 |
Видавець | Видавництво СумДУ |
Ліцензія | |
Бібліографічний опис | Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної : Звіт про НДР (заключний) / Наук. керівник: А.В. Васильєв. - Суми: СумДУ. - 102 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Методологічну основу дослідження становить системний підхід, що забезпечує повноту робіт для поставленої мети; кібернетичний підхід – розгляд педагогічної системи як системи управління; міждисциплінарний підхід, що визначає механізми управлінських впливів (ураховувалася педагогічна, кібернетична, управлінська, економічна наукова думка, сучасні інформаційні технології). Вивчався досвід іноземних університетів.
Обґрунтовано та розроблено модель системи управління ВНЗ як інноваційну, що передбачає роль освітньої установи як випереджального фактору суспільного розвитку. Ця модель реалізується в управлінському, науково-педагогічному, інформаційно-комунікаційному й економічному складниках, взаємозв’язок яких забезпечує народження науково-педагогічними працівниками нових ідей, доведення їх до рентабельних рішень, розповсюдження в освіті, науці, виробництві.
Наукові результати дослідження доведено до практичного використання у програмах підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543 |
Розташовується у зібраннях: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Brazil
2
China
2
Czechia
3
Denmark
1
France
2
Germany
982
Ireland
4794013
Lithuania
1
Moldova
2
Morocco
1
Netherlands
2
Norway
1
Poland
3
Romania
1
Russia
43
Slovakia
1
Spain
1
Turkey
4
United Arab Emirates
1
United Kingdom
26549881
United States
918731338
Unknown Country
58675980
Україна
58675981
Downloads
China
4
Croatia
1
Czechia
1
France
175246807
Germany
770034432
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
58675980
Norway
12133
Poland
9588021
Russia
1
Serbia
1
Sweden
26549882
United Kingdom
1
United States
770034441
Unknown Country
175247017
Україна
472640771
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Vasilyev.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | -1836937800 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.