Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної
Автори Васильєв, Анатолій Васильович  
Карпуша, Василь Данилович  
Любчак, Володимир Олександрович  
Купенко, Олена Володимирівна  
Муліна, Наталія Ігорівна  
Павленко, Олена Олексіївна  
Хоменко, Людмила Вікторівна
Півень, Андрій Григорович
Дєдков, Андрій Леонідович
Федорченко, Костянтин Олександрович
Васильєва, Ольга Анатоліївна
Гайдабрус, Богдан Володимирович
Фільченко, Дмитро Вікторович
Крець, Олександр Костянтинович
Дмитренко, Т.О.
Самохвалов, Дмитро Олександрович
ORCID http://orcid.org/0009-0007-6205-1697
http://orcid.org/0009-0004-2460-2273
http://orcid.org/0000-0002-7335-6716
http://orcid.org/0000-0001-9131-5179
http://orcid.org/0000-0003-3492-0553
http://orcid.org/0000-0001-5228-2378
Ключові слова інновація
система управління
підвищення кваліфікації
Вид документа Звіт
Дати випуску 2010
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Видавець Видавництво СумДУ
Ліцензія
Бібліографічний опис Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної : Звіт про НДР (заключний) / Наук. керівник: А.В. Васильєв. - Суми: СумДУ. - 102 с.
Короткий огляд (реферат) Методологічну основу дослідження становить системний підхід, що забезпечує повноту робіт для поставленої мети; кібернетичний підхід – розгляд педагогічної системи як системи управління; міждисциплінарний підхід, що визначає механізми управлінських впливів (ураховувалася педагогічна, кібернетична, управлінська, економічна наукова думка, сучасні інформаційні технології). Вивчався досвід іноземних університетів. Обґрунтовано та розроблено модель системи управління ВНЗ як інноваційну, що передбачає роль освітньої установи як випереджального фактору суспільного розвитку. Ця модель реалізується в управлінському, науково-педагогічному, інформаційно-комунікаційному й економічному складниках, взаємозв’язок яких забезпечує народження науково-педагогічними працівниками нових ідей, доведення їх до рентабельних рішень, розповсюдження в освіті, науці, виробництві. Наукові результати дослідження доведено до практичного використання у програмах підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Розташовується у зібраннях: Звіти з наукових досліджень

Views

Brazil Brazil
2
China China
2
Czechia Czechia
3
Denmark Denmark
1
France France
2
Germany Germany
982
Ireland Ireland
4794013
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
2
Norway Norway
1
Poland Poland
3
Romania Romania
1
Russia Russia
43
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
26549881
United States United States
918731338
Unknown Country Unknown Country
58675980
Україна Україна
58675981

Downloads

China China
4
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
1
France France
175246807
Germany Germany
770034432
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
58675980
Norway Norway
12133
Poland Poland
9588021
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Sweden Sweden
26549882
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
770034441
Unknown Country Unknown Country
175247017
Україна Україна
472640771

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Vasilyev.pdf 1.3 MB Adobe PDF -1836937800

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.