Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46054
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні інструменти digital маркетингу
Other Titles Modern instruments of digital marketing
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Макаренко, Є.В.
Keywords digital маркетинг
digital marketing
пошукова оптимізація сайту
поисковая оптимизация сайта
Search Engine Optimization
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46054
Publisher Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
License
Citation Макаренко, Є.В. Сучасні інструменти digital маркетингу / Є.В. Макаренко; наук. кер. Л.О. Сигида // Пріоритети інституційного розвитку національних економік в умовах євроінтеграції : матеріали V-ї Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених-економістів (IC YESS 2016). – Чернівці: ЧНУ, 2016. – С. 49-51.
Abstract Правильне використання цифрових інструментів маркетингу дозволяє здійснювати комплексне просування бренда компанії та її продуктів і послуг в цифровому середовищі, включаючи споживачів, а також офф-лайн споживачів. Були визначені ефективні та актуальні інструменти цифрового маркетингу, щоб сформувати уявлення про поточні тенденції на ринку інтернет-реклами і способи їх ефективної роботи в існуючих умовах.
Правильное использование цифровых инструментов маркетинга позволяет осуществлять комплексное продвижение бренда компании и ее продуктов и услуг в цифровой среде, включая потребителей, а также офф-лайн потребителей. Были определены эффективные и актуальные инструменты цифрового маркетинга, чтобы сформировать представление о текущих тенденциях на рынке интернет-рекламы и способы их эффективной работы в существующих условиях.
Proper use of digital marketing tools allows for a comprehensive brand promotion of a company and its products and services in the digital environment, covering consumers while also off-line consumers. We have identified effective and relevant digital marketing tools to form an idea of current trends in the market of Internet advertising and ways of their effective work in existing conditions.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Ethiopia Ethiopia
1
France France
4
Germany Germany
1676
Indonesia Indonesia
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3350
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
24590
United Kingdom United Kingdom
12295
United States United States
6699
Unknown Country Unknown Country
27

Downloads

British Virgin Islands British Virgin Islands
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
3
Kazakhstan Kazakhstan
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
24591
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
531
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Tezy_Stud.pdf 692,1 kB Adobe PDF 25168

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.