Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46106
Title: Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування
Other Titles: Маркетинговые каналы: сущность, составляющие и принципы формирования
Marketing channels: nature, elements and principles of forming
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Keywords: маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
логістика
логистика
logictic
фізичний розподіл
физическое распределение
distribution
Issue Year: 2016
Publisher: Харків, НТУ «ХПІ»
Citation: Біловодська, О.А. Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування / О.А. Біловодська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (18-20 травня 2016 р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – С. 95.
Abstract: На основі авторського визначення сутності маркетингового каналу досліджено його складові: маркетингову та логістичну, а також відповідні принципи формування, що забезпечують оптимізацію потоків у маркетинговому каналі.
На основе авторского определения сущности маркетингового канала исследованы его составляющие: маркетинговая и логистическая, а также соответствующие принципы формирования, обеспечивающие оптимизацию потоков в маркетинговом канале.
Based on the author's definition of the nature of the marketing channels examined its components, marketing and logistics as well as the relevant principles of formation, providing flow optimization in the marketing channel.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46106
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other7
Canada1
China1
Germany3
France2
United Kingdom1
Indonesia1
Italy1
Ukraine4
United States2
Downloads
Other18
Germany3
Latvia1
Thailand1
Ukraine10
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_Olena.PDFОсновна стаття505.83 kBAdobe PDF34Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.