Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46177
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції
Other Titles Анализ моделей формирования маркетинговых каналов при распределении продукции
Analysis models of the formatiing of marketing channels in the distribution of products
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Keywords модель
model
маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46177
Publisher Національна металургійна академія України
License
Citation Біловодська, О.А. Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції "Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки". – Ч.1. Секція 1 Теоретико-методичні засади розвитку соціально-економічних систем в трансформаційних умовах (12-13 квітня 2016 р., Дніпропетровськ). – С. 61-66.
Abstract В умовах світової кризи та загострення проблем функціонування численних вітчизняних підприємств вирішення питань щодо оптимізації структури маркетингових каналів для просування товарів, орієнтованих на задоволення сучасних, а також майбутніх потреб і запитів споживачів стає особливо актуальним. Адже для реалізації логістичних та маркетингових завдань дистрибуційної мережі потрібно здійснювати не механічне підсумовування транспортних, складських та інших активностей, а враховувати функціональне навантаження кожного учасника мережі. З цих позицій автором систематизовано моделі формування маркетингових каналів. Вибір найбільш прийнятної має здійснюватися з урахуванням потреб підприємства; визначення цілей маркетингового каналу, а також завдань, вирішення яких сприятиме досягненню поставлених цілей
В условиях мирового кризиса и обострения проблем функционирования многочисленных отечественных предприятий решение вопросов по оптимизации структуры маркетинговых каналов для продвижения товаров, ориентированных на удовлетворение современных, а также будущих потребностей и запросов потребителей становится особенно актуальным. Ведь для реализации логистических и маркетинговых задач дистрибьюторской сети нужно осуществлять не механическое суммирования транспортных, складских и других активностей, а учитывать функциональную нагрузку каждого участника сети. С этих позиций автором систематизированы модели формирования маркетинговых каналов. Выбор наиболее приемлемой должен осуществляться с учетом потребностей предприятия; определения целей маркетингового канала, а также задач, решение которых будет способствовать достижению поставленных целей
In conditions of global financial crisis and worsening problems in the functioning many domestic enterprises to optimize issues structure of marketing channels to promote products targeted at meet current and future needs and demands of consumers is particularly relevant. After all, the implementation of logistics and marketing tasks distribution network need not carry out mechanical summing transport, storage and other activities, and consider functional load each participant network. From this perspective the author systematized model of marketing channels. Selecting the most acceptable should be tailored to the needs of the enterprise; definition channel marketing objectives and tasks solving which will contribute to achieving the goals
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
39
Indonesia Indonesia
1
Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
652
United Kingdom United Kingdom
2882
United States United States
725
Unknown Country Unknown Country
18

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
4
Italy Italy
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
581
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska.PDF 568,63 kB Adobe PDF 608

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.