Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46353
Title: Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства
Authors: Rosokhata, Anna Serhiivna
Keywords: промислове підприємство
industrial enterprise
промышленное предприятие
маркетинг
marketing
прогнозування розвитку
прогнозирование развития
prediction development
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Росохата, А.С. Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства [Текст] / А.С. Росохата // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 31-32.
Abstract: На сьогоднішній день загальновідомим фактом є твердження, що ефективна та успішна діяльність промислового підприємства залежить не лише від наявних ресурсів, а й від ефективного використання ринкових можливостей. Так, маркетинг промислового підприємства багато в чому залежить від далекострокових прогнозів розвитку ринку та загалом зовнішнього середовища суб’єкта господарювання.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46353
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ТеСЕТ)

Views
Other4
Canada1
China2
Germany3
United Kingdom1
Italy1
Russia6
Thailand1
Ukraine8
United States1
Downloads
Other7
Germany3
Turkey2
Ukraine5
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Rosohata_marketing.pdf969.83 kBAdobe PDF18Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.