Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46353
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna  
Keywords промислове підприємство
industrial enterprise
промышленное предприятие
маркетинг
marketing
прогнозування розвитку
прогнозирование развития
prediction development
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46353
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Росохата, А.С. Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства [Текст] / А.С. Росохата // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 31-32.
Abstract На сьогоднішній день загальновідомим фактом є твердження, що ефективна та успішна діяльність промислового підприємства залежить не лише від наявних ресурсів, а й від ефективного використання ринкових можливостей. Так, маркетинг промислового підприємства багато в чому залежить від далекострокових прогнозів розвитку ринку та загалом зовнішнього середовища суб’єкта господарювання.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
421
Russia Russia
6
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
182
United Kingdom United Kingdom
2313
United States United States
841
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

China China
211
Germany Germany
3
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
183
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
420
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Rosohata_marketing.pdf 969,83 kB Adobe PDF 827

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.