Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46530
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделі та інструменти прогнозування цінності в проектах створення нових продуктів
Authors Григорян, Т.Г.
Keywords нові продукти
новые продукты
new products
проектування
проектирование
designing
моделі прогнозування
модели прогнозирования
forecasting models
інструменти прогнозування
инструменты прогнозирования
forecasting tools
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46530
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Григорян, Т.Г. Моделі та інструменти прогнозування цінності в проектах створення нових продуктів [Текст] / Т.Г. Григорян // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 55-56.
Abstract Створення нового продукту, яке включає в себе процеси проектування, виготовлення і експлуатації, є яскравим прикладом програмного та проектного управління. Одним із завдань, що повинно бути вирішено при створенні нового продукту і виведенні його на ринок, є задоволення очікувань зацікавлених сторін, включаючи спонсорів і майбутніх користувачів. Ключовим параметром, що характеризує задоволеність зацікавлених сторін проекту, є цінність його продукту.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Indonesia Indonesia
1
Italy Italy
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
265
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
28

Downloads

China China
1
Croatia Croatia
1
Germany Germany
3
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
220
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
29

Files

File Size Format Downloads
Grygorian_prognostication.pdf 1,1 MB Adobe PDF 256

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.