Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46883
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реалізація потенціалу креативних засобів Web 2.0 в аспекті опанування іншомовної лексики
Authors Yehorova, Olesia Ivanivna  
Драч, Ю.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3225-5580
Keywords креативне мислення
креативное мышление
іншомовна лексика
иноязычная лексика
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46883
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Драч, Ю.С. Реалізація потенціалу креативних засобів Web 2.0 в аспекті опанування іншомовної лексики [Текст] / Ю.С. Драч, О.І. Єгорова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 165-166.
Abstract За останні десятиліття процес інтеграції технологій у всі сфери освіти значно прискорився. Вирішення завдань сучасності новими більш ефективними методами стає можливим через залучення креативного мислення, яке і являє собою пошук таких способів.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
2
China China
1
France France
6453215
Germany Germany
61572
Greece Greece
1
Ireland Ireland
13781
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
880
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
592543
United Kingdom United Kingdom
297296
United States United States
6453213
Unknown Country Unknown Country
592542

Downloads

China China
3
Dominica Dominica
6
Germany Germany
6453216
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1777344
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
14465052
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Drach.pdf 1.07 MB Adobe PDF 22695627

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.