Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46900
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Cooperative learning is a gatewey to facilitate alternative assessment
Authors Bashlak, Iryna Anatoliivna
Keywords альтернативная оценка
альтернативна оцінка
alternative assessment
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46900
Publisher Sumy State University
License
Citation Bashlak, I.A. Cooperative learning is a gatewey to facilitate alternative assessment [Текст] / I.A. Bashlak // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 248-250.
Abstract Alternative assessment is extremely useful in gathering evidence concerning the way learners approach, process, and complete real life tasks in the target language.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Egypt Egypt
1
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
170
United Kingdom United Kingdom
775
United States United States
195
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

Australia Australia
1
China China
4
Germany Germany
3
Russia Russia
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
169
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
193
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Bashlak.pdf 1,09 MB Adobe PDF 385

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.