Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47124
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегічне маркетингове планування на підприємствах ефективно розвиненого регіону
Authors Бєлякова, О.В.
Keywords стратегічний маркетинг
стратегический маркетинг
strategic marketing
планування
планирование
planning
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47124
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Бєлякова, О.В. Стратегічне маркетингове планування на підприємствах ефективно розвиненого регіону [Текст] / О.В. Бєлякова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 38-39.
Abstract В даний час в системі ринкових відносин не одне підприємство не може ефективно функціонувати без використання маркетингових заходів. Корисність маркетингу є доведеною часом і практикою. Це відбувається тому, що потреби людей – безмежні, а ресурси підприємства обмежені.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
215
United Kingdom United Kingdom
902
United States United States
218
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

Algeria Algeria
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
3
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1352
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
197
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Beliakova_strategic_marketing.pdf 345,39 kB Adobe PDF 1566

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.