Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47142
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу
Authors Герасимяк, Н.В.
Лук'яненко, Д.В.
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
social media marketing
cоціальний медіа маркетинг
социальный медиа маркетинг
цільова аудиторія
целевая аудитория
target audience
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47142
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Герасимяк, Н.В. SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу [Текст] / Н.В. Герасимяк, Д.В. Лук'яненко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 56-57.
Abstract На даний момент інтернет-маркетинг – це одна зі сфер маркетингу, що найбільш динамічно розвивається. Причиною цього є постійне збільшення кількості користувачів та залучення сфери бізнесу. За статистикою «Internet Live Star» у 2016 році – 46,1% людей у світі є користувачами Інтернету [4]. Тому використання такого каналу є одним із найефективніших сьогодні. Самими популярними засобами Інтерент-маркетингу є: веб-аналітика, контекстна реклама, SEO-оптимізація, контент-маркетинг, e-mail-маркетинг та SMM.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
341
United Kingdom United Kingdom
1486
United States United States
2228
Unknown Country Unknown Country
19

Downloads

China China
1
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
3
Russia Russia
7
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
371
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
342
Unknown Country Unknown Country
54

Files

File Size Format Downloads
Herasymiak_Internet_marketing.pdf 350,74 kB Adobe PDF 783

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.