Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47325
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові критерії оцінки ефективності інноваційної організаційної культури підприємства
Authors Кендюхов, О.В.
Максименко, І.О.
Keywords розвиток підприємства
развитие предприятия
enterprise development
корпоративна культура
корпоративная культура
corporate culture
інноваційна активність
инновационная активность
innovation activity
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47325
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Кендюхов, О.В. Маркетингові критерії оцінки ефективності інноваційної організаційної культури підприємства [Текст] / О.В. Кендюхов, І.О. Максименко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 112-113.
Abstract Довгостроковий стабільний розвиток підприємства, що діє в умовах конкурентної економіки, не можливий без постійного удосконалення своєї економічної діяльності на основі врахування змін в запитах споживачів, діяльності конкурентів, динаміки ринку. Все це передбачає необхідність перманентних інновацій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
3
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
46
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
3
Indonesia Indonesia
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
47
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Kendukhov_corporate_culture.pdf 350,9 kB Adobe PDF 66

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.