Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47358
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Влияние фонетической системы родного языка при обучении произношению арабоговорящих студентов
Authors Dun, Nataliia Lvivna
Сильвана, Ибрахим
ORCID
Keywords російська мова як іноземна
русский язык как иностранный
Russian as a foreign language
навчання іноземних студентів
обучение иностранных студентов
teaching foreign students
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47358
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Сильвана, Ибрахим Влияние фонетической системы родного языка при обучении произношению арабоговорящих студентов [Текст] / И. Сильвана, Н.Л. Дунь // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 93-95.
Abstract При обучении иностранных студентов русскому произношению любое фонетическое явление, подлежащее практическому усвоению, должно быть рассмотрено в двух планах: со стороны системы, к которой оно принадлежит, и со стороны фонетической системы родного языка, в данном случае арабского.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
14
France France
3
Germany Germany
48251
Greece Greece
3809
Ireland Ireland
13969
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
327910
United Kingdom United Kingdom
165066
United States United States
983436
Unknown Country Unknown Country
327909

Downloads

Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
983435
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1870372
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Sylvana.pdf 1,67 MB Adobe PDF 2853819

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.