Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47448
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання PR–технологій в маркетингових екологічних дослідженнях: міжнародний дискурс впровадження
Authors Андрєєва, Н.М.
Барун, М.В.
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
паблік рилейшнз
паблик рилейшнз
public relations
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47448
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Андрєєва, Н.М. Використання PR–технологій в маркетингових екологічних дослідженнях: міжнародний дискурс впровадження [Текст] / Н.М. Андрєєва, М.В. Барун // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27 листопада 2014 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2014. - С. 77-79.
Abstract Одним з найбільш обговорюваних та назрілих питань геополітичного характеру сьогодення є питання екологічної безпеки та раціонального природокористування. Зазначена тема турбує різні шари населення в різних країнах світу, що підтверджується багатьма доктринами, конвенціями та деклараціями світової спільноти і вже стала важливою складовою світової політики.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
2
Germany Germany
1
Greece Greece
999
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
149
United Kingdom United Kingdom
665
United States United States
168
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
166
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
andrieieva_marketynhovi_doslidzhennia.pdf 1,16 MB Adobe PDF 182

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.