Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47477
Title: Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій
Authors: Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Saher, Liudmyla Yuriivna
Keywords: маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
інтернет-комунікації
интернет-коммуникации
internet communication
цільова аудиторія
целевая аудитория
target audience
Issue Year: 2016
Publisher: Ткачов О.О.
Citation: Мельник, Ю.М. Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 161-162.
Abstract: Стрімкий розвиток сучасних комунікаційних технологій дозволяє сьогодні знайти і ефективно використовувати нові підходи до контакту та співпраці зі споживачами на якісно новому рівні. Традиційні інструменти маркетингових комунікацій плавно трансформуються в Інтернет простір.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47477
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other12
Canada1
China1
Germany2
France1
United Kingdom2
Romania1
Ukraine6
United States3
Downloads
Other8
China2
Germany3
Egypt1
France3
Russia5
Ukraine9


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Melnyk_target_audience.pdf347.62 kBAdobe PDF31Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.