Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47477
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
інтернет-комунікації
интернет-коммуникации
internet communication
цільова аудиторія
целевая аудитория
target audience
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47477
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Мельник, Ю.М. Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 161-162.
Abstract Стрімкий розвиток сучасних комунікаційних технологій дозволяє сьогодні знайти і ефективно використовувати нові підходи до контакту та співпраці зі споживачами на якісно новому рівні. Традиційні інструменти маркетингових комунікацій плавно трансформуються в Інтернет простір.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
106
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
21

Downloads

China China
2
Egypt Egypt
1
France France
3
Germany Germany
3
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
107
Unknown Country Unknown Country
14

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_target_audience.pdf 347,62 kB Adobe PDF 135

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.