Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47548
Title: Управління проектами державно-приватного партнерства на засадах маркетингу
Authors: Mishenina, Halyna Anatoliivna
Mishenina, Natalia Viktorivna
Dutchenko, Oleh Mykolaiovych 
Keywords: державно-приватне партнерство
государственно-частное партнерство
public private partnership
управління проектами
управление проектами
project management
маркетингові методи
маркетинговые методы
marketing methods
Issue Year: 2016
Publisher: Ткачов О.О.
Citation: Мішеніна, Г.А. Управління проектами державно-приватного партнерства на засадах маркетингу [Текст] / Г.А. Мішеніна, Н.В. Мішеніна, О.М. Дутченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 167-168.
Abstract: Державно-приватне партнерство (ДПП) сьогодні є найбільш ефективним способом побудови інституційної форми організації альянсу приватного сектору та публічно-правових утворень. В основі організації механізмів ДПП лежить взаємний економічний інтерес державних органів влади та бізнес-підприємницьких структур до реалізації інфраструктурних та інших проектів, що мають стратегічну важливість та соціальну цінність. Особливої актуальності застосування ДПП набувають в умовах кризи, коли соціальна сфера є найбільш вразливою.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47548
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other11
Bangladesh1
Canada1
China3
Germany3
Finland2
France1
Italy2
Ukraine7
United States1
Downloads
Other1
China5
Germany3
Hungary1
Ukraine2
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Mishenina_project_management.pdf349.35 kBAdobe PDF13Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.