Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47566
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Keywords новий товар
новый товар
new product
інноваційна політика
инновационная политика
innovation policy
маркетингова модель
маркетинговая модель
marketing model
маркетингове тестування
маркетинговое тестирование
test marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47566
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Нагорний, Є.І. Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару [Текст] / Є.І. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 173-174.
Abstract У сучасних умовах, розвиток вітчизняного підприємницького сектору повинен базуватися на інноваційних засадах, в першу чергу через створення, виготовлення і успішну реалізацію нової або вдосконаленої продукції. Причому її створення повинно бути не одноразовим актом, а має стати постійним і повторювальним процесом.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
414
Greece Greece
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
826
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
182
United Kingdom United Kingdom
3301
United States United States
208
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

Germany Germany
415
Hungary Hungary
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
181
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Nahornyi_new_product.pdf 403 kB Adobe PDF 602

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.