Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47607
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Патріотичні смисли в комерційній рекламі: соціокультурний аспект
Authors Yanenko, Yaroslav Vasylovych  
Смірнова, К.Р.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2468-6636
Keywords комерційна реклама
коммерческая реклама
commercial advertising
патріотизм
патриотизм
patriotism
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47607
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Смірнова, К.Р. Патріотичні смисли в комерційній рекламі: соціокультурний аспект [Текст] / К.Р. Смірнова, Я.В. Яненко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 147-148.
Abstract Метою роботи є дослідження та співставлення патріотичних смислів у комерційній рекламі, аналіз впливу патріотизму в рекламі на свідомість українців.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
367679
France France
2
Germany Germany
24
Greece Greece
2098
Ireland Ireland
8037
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
102032
United Kingdom United Kingdom
51715
United States United States
1266956
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

Algeria Algeria
1
Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
1
China China
735356
Czechia Czechia
1
Germany Germany
16073
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Peru Peru
1
Ukraine Ukraine
203756
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
367678
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Smirnova.pdf 1.07 MB Adobe PDF 1322877

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.