Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47749
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий підхід до інклюзивних інновацій
Authors Федулова, Л.І.
ORCID
Keywords інклюзивні інновації
инклюзивные инновации
inclusive innovation
економічний розвиток
экономическое развитие
economic development
маркетинговий підхід
маркетинговый подход
marketing approach
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47749
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Федулова, Л.І. Маркетинговий підхід до інклюзивних інновацій [Текст] / Л.І. Федулова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 228-229.
Abstract Аналіз процесів глобального соціально-економічного розвитку дозволяє виокремити важливу роль впровадження інновацій, спрямованих на забезпечення рівних можливостей і доступності результатів технологічного прогресу для різних соціальних верств населення а також і для різних географічних регіонів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
23
Germany Germany
14063
Greece Greece
7032
Ireland Ireland
212495
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1173
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
19104411
United Kingdom United Kingdom
899981
United States United States
36464328
Unknown Country Unknown Country
1744494

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
5233124
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
318744
Russia Russia
609362
Senegal Senegal
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
36464327
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
19104411
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Fedulova_inclusive_innovation.pdf 349.31 kB Adobe PDF 61730002

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.