Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47854
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості стимулювання попиту на інноваційну продукцію
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
інвестиційний клімат
инвестиционный климат
investment climate
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47854
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Особливості стимулювання попиту на інноваційну продукцію [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 48-50.
Abstract На сьогоднішній день необхідною умовою покращення інвестиційного клімату держави та відповідно рівня її конкурентоспроможності є формування ринку інноваційної продукції. Однак просування інноваційної продукції має свої особливості, які в значній мірі відрізняють його від просування традиційної, добре відомої споживачам продукції.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Armenia Armenia
1
Canada Canada
1
China China
3538718
Germany Germany
1
Greece Greece
4713
Ireland Ireland
33845
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
636187
United Kingdom United Kingdom
319593
United States United States
7077412
Unknown Country Unknown Country
636186

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1908163
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12246661
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_stymuliuvannia_popytu.pdf 789,35 kB Adobe PDF 14154832

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.