Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47854
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості стимулювання попиту на інноваційну продукцію
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Keywords інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
інвестиційний клімат
инвестиционный климат
investment climate
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47854
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Особливості стимулювання попиту на інноваційну продукцію [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 48-50.
Abstract На сьогоднішній день необхідною умовою покращення інвестиційного клімату держави та відповідно рівня її конкурентоспроможності є формування ринку інноваційної продукції. Однак просування інноваційної продукції має свої особливості, які в значній мірі відрізняють його від просування традиційної, добре відомої споживачам продукції.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Armenia Armenia
1
Canada Canada
1
China China
24
Germany Germany
1
Greece Greece
4713
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
389
United Kingdom United Kingdom
2999
United States United States
1286
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
307
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_stymuliuvannia_popytu.pdf 789,35 kB Adobe PDF 314

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.