Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48160
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологія маркетингових досліджень
Authors Пересадько, Г.О.
ORCID
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
методологія маркетингу
методология маркетинга
methodology of marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48160
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пересадько, Г.О. Методологія маркетингових досліджень [Текст] / Г.О. Пересадько // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 122-123.
Abstract Методологія проведення маркетингових досліджень базується, як вже було зазначено, на основних знаннях маркетингу, менеджменту, економіки, статистики тощо. Під час проведення аналізу ринкової ситуації та процесів, методи маркетингових досліджень повинні повністю відповідати окресленим вище принципам, зокрема системності, комплексності, об’єктивності. Це пов’язано, перш за все, з тим, що відбувається порівняння внутрішнього середовища підприємства (його стратегії розвитку, цілей) із зовнішнім, що й визначає маркетинговий характер досліджень.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
2700
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
63341
United Kingdom United Kingdom
31925
United States United States
18660
Unknown Country Unknown Country
63340

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
63342
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
179977
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Peresadko_marketynhovi_doslidzhennia.pdf 566,75 kB Adobe PDF 243334

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.