Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48349
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг як основа ринково-орієнтованого управління підприємством в умовах кризи
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Гладенко, Ю.М.
Keywords антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
anticrisis marketing
стратегічний маркетинг
стратегический маркетинг
strategic marketing
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing of innovations
Type
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48349
Publisher Сумський державний університет
Citation Ілляшенко, С.М. Маркетинг як основа ринково-орієнтованого управління підприємством в умовах кризи [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.М. Гладенко // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18 лютого 2016 року / за заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 73-75.
Abstract Розкрита роль антикризового маркетингу (зокрема, його складових - стратегічного маркетингу та маркетингу інновацій) як основи ринково-орієнтованого управління підприємством в умовах кризи. Сформовано комплекс основних задач антикризового маркетингу, зазначено особливості їх розв’язання, запропоновано створити на підприємствах організаційні структури які б їх вирішували.
Раскрыта роль антикризисного маркетинга (в частности, его составляющих - стратегического маркетинга и маркетинга инноваций) как основы рыночно-ориентированного управления предприятием в условиях кризиса. Сформирован комплекс основных задач антикризисного маркетинга, раскрыты особенности их решения, предложено создать на предприятиях организационные структуры которые бы их решали.
Disclosed to the role of marketing (including its components-strategic marketing and marketing innovation) as a basis for market-oriented management in times of crisis. Formed a complex of basic tasks of marketing, indicated the specifics of their solution, proposed to create enterprises organizational structure that would have them resolved.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Bangladesh Bangladesh
1
Canada Canada
1
China China
60
Germany Germany
3
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
119
United Kingdom United Kingdom
4
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

Germany Germany
3
Greece Greece
1
Ukraine Ukraine
4
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Gladenko_.pdf 272,85 kB Adobe PDF 16

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.