Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48472
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Репрезентація університету в соціальних мережах: соціалізаційний аспект
Інші назви Representation of the university on social networks: socialization aspect
Автори Яненко, Ярослав Васильович  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2468-6636
Ключові слова репрезентація
репрезентация
representation
соціалізація
социализация
socialization
соціальна мережа
социальная сеть
social network
університет
университет
university
Вид документа Стаття
Дати випуску 2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48472
Видавець Verlag Open Publishing LMU
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Яненко Я. В. Репрезентація університету в соціальних мережах: соціалізаційний аспект / Я.В. Яненко // Jahrbuch der VI. Internationalen virtuellen Konferenz der Ukrainistik «Dialog der Sprachen – Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht». – Munchen : Verlag Open Publishing LMU, 2016. – P. 489–493.
Короткий огляд (реферат) У статті проаналізовано представлення репрезентації сучасного університету в соціальних мережах. Особлива увага приділяється розгляду понять "соціальна мережа", "соціалізація" та "репрезентація". У результаті дослідження визначено особливості соціалізаційного аспекту репрезентації університету в соціальних мережах.
В статье проанализировано представление репрезентации современного университета в социальных сетях. Особое внимание уделяется рассмотрению понятий "социальная сеть", "социализация" и "репрезентация". В результате исследования определены особенности социализационного аспекта репрезентации университета в социальных сетях.
The article analyzes the representation of activity of the modern University in social networks. Special attention is paid to consideration of the concepts of "social network", "socialization" and "representation". The study defines the particular socalizing aspect of representation of the University in social media.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
939
China China
223297194
Czechia Czechia
1
Germany Germany
706234540
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25594
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
350863
Norway Norway
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
5239457
United States United States
446594387
Unknown Country Unknown Country
1982843128
Україна Україна
706234538

Downloads

China China
706234541
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
706234539
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
446594389
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
186954239
Unknown Country Unknown Country
1982843128
Україна Україна
41582414

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Yanenko_University_social_networks_Munchen2016.pdf 287.04 kB Adobe PDF -224524039

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.